Budak Nakal Nak Berucap...

Hai Geng...
Saje-Saje Tak Nak Tunjukkan Muka Kat Blog ni...
Konon-Kononnya La...
Oleh Kerana Masa Ni Bulan Raya, Makan Kuih Raya Je La...
Bolehkan...
Apa-Apa Pun, Di Kesempatan Yang Ada Ni...
Nurul Hafizah Nak Ucapkan Selamat Hari Raya...
Kepada Semua Yang Mengenali Diri Ini...
Dan Saya Tahu, Saya Memang Yang Agak Degil Sikit...
Kepada Rakan-Rakan Yang Pernah Sesekali Join Dengan Saya Masa Stay At P-1-8 Di ILP Mersing, Saya Minta Maaf Banyak-Banyak...
Kalau-Kalau Masa Tu, Saya Terkasar Bahasa, Tersilap Kata Dan Tersalah Perbuatan Dengan Kamu Semua...
Maaf Ya...
Dan Tak Lupa Juga Buat Kawan-Kawan Serumah Dengan Saya Semasa OJT 3 Bulan Di UTM Skudai...
Kenangan Makan Maggi Hancur, Tidur Dalam Gelap, Gurau Senda, Dan Bla-Bla Lagi...
Saya Tak Akan Lupakan...
Semua Tu Happy Sangat...
Untuk Yang Kena Kejut Tengah Malam Tu, Minta Maaf La...
Tu Sekadar SURPRISE!!!!..
To All Lecture And Staff Ilp Mersing, SELAMAT HARI RAYA, MAAF ATAS SEGALA SALAH DAN SILAP...
Ok Guys..
Have Fun, Enjoy Your Day...

No comments: