Tahun 2009 (Happy New Year)

Selamat Menyambut Tahun Baru...
Moga-Moga Tahun 2009 Lebih Menyerah Dari Tahun 2008

Kepada semua rakan, taulan, sahabat handai dan semua yang berkenaan...
SELAMAT TAHUN BARU @ HAPPY NEW YEAR...
Di doakan semoga tahun baru kalian semua mempunyai semua yang baru...
Sebut pasal azam...
Rasanya azam saya untuk tahun ni tak sehebat tahun lepas, tapi moga tahun ini memberikan sedikit ruang dan keberkatan...
Apa-apa pun moga-moga tahun ini kebahagiaan kita semua dirahmati oleh-Nya...
Yang baik datangnya dari DIA, dan yang buruk datangnya dari diri kita sendiri...
Di sini juga saya nak minta maaf kepada semua yang mengenali diri saya...
Moga-moga kesalahan saya yang lalu diampuni dan dimaafi oleh kalian...
Andai tersilap kata, tersalah bicara dan terkasar bahasa, saya pohon dimaafi...
Bagi diri saya, masih lagi tak ada bezanya tahun 2008 dengan tahun baru dalam hidup saya...
Sebabnya saya masih lagi mencari kasih sayang dari semua ahli keluarga saya...
Terutama sekali kedua ibu dan bapa saya... (mak dan abah)...
Mudah-mudahan tahun ini memberi banyak keberkatan dan kebahagiaan dalam kehidupan seharian dan juga keluarga saya...

Azamku : Adalah sebuah kerinduan yang meraja untuk semakin dekat kepada-Nya dan untuk selalu memperbaiki diri untuk terus belajar, berfikir dan berkarya untuk hari ini, esok dan selamanya...

No comments: